tisdag 20 oktober 2009

Ok,inte OKI..


att dessa byggare var tvungen att ha en massa shit utanför min dörr,helt ok tycker jag..Men BORRA SLIPA OCH VA FAN DOM GÖR KAN DOM FANME GÖRA NÅGON ANNAN DAG behöver min sömn...fuckingshithole!

Som sagt ja är ju inte den som inte säger hej när jag ser dom i trappuppgången,Så ja menar vi har juh typ någon kontakt GÖRAN!ringer på dörren å ber han å hans crew att vänta med allt det där uttbyte mot en kopp kaffe..Helt ok FÖR EN JÄVLA TIMMA!han blåste mig..men men what to do...

så jag vakna satt på kaffe gick in hämtade muggarna(åsa skulle nog bli lite arg om hennes starbucks muggar spårlöst försvann)tog en dusch prata med Freja och feben ska bli häng i förorten shuuuuuu..bara en massa girls å shit talk om alla andra!

Den här bruden kan sjunga,älskar hennes röst låter GRYMT BRA!
Hon har gjort om The Beatles "whit a little help from friends"
http://www.youtube.com/watch?v=avtdtKCyslM


Kärlek

Dagens citat

Allmansvän är Ingenmansvän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar